Omrvinková navigácia

Ako postupovať pri reklamácii

Motivový obrázek stránky - Ako postupovať pri reklamácii

reklamacie@sg-nabytok.sk

1. Prevzatie tovaru od prepravcu

Pri prevzatí zásielky si tovar skontrolujte, či nedošlo k poškodeniu obalu prepravou. V prípade, že je obal viditeľne poškodený, tovar nepreberajte. V tomto prípade odporúčame s prepravcom spísať protokol o poškodení zásielky a zásielka bude vrátená späť. Ak aj napriek tomu sa zdá, že je poškodený iba obal a tovar sa zdá byť neporušený a rozhodli ste sa zásielku prevziať, spíšte pre istotu s prepravcom protokol o poškodenom obale. Svojim podpisom prepravcovi potvrdzujete, že prevzatý tovar bol dodaný v poriadku.

Pokiaľ zákazník zistí viditeľné poškodenie tovaru po prevzatí alebo otvorenie zásielky, je povinný túto skutočnosť nahlásiť príslušnému dopravcovi a to najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky. Poškodenie musí nahlásiť osobne, nemožno hlásiť v zastúpení tretej osoby. 

2. Náležitosti reklamovaného tovaru

Pred reklamáciou je vhodné si overiť, či nie je možné postupovať inak, a to e-mailom alebo telefonicky, ideálne je zaslať na e-mail fotodokumentáciu nedostatku.

Spolu zo zaslaním reklamovaného tovaru odporúčame doložiť tieto náležitosti:

  • výstižný popis nedostatku
  • doklad o kúpe /kópiu faktúry/ alebo iným spôsobom preukážte nadobudnutie tovaru od našej firmy
  • vždy je nutné zaslať fotku reklamovaného tovaru /konkrétneho nedostatku/.
  • návod s vyznačenými diely k reklamácii

Tovar zasielajte na adresu:

SG-nabytok
Zvolenská cesta 25
974 01 Banská Bystrica

POZOR !!!

Reklamovaný tovar je nutné zaslať bez dobierky, dobierku nie je možné prevziať!!!